picture

picture

Followers

Saturday, June 26, 2010

thanks for everything

sekarang baru aku tw niat die nk bkwn ngn aku..
patut la aku tgk selama nie die mcm nk permainkan aku, xpela..
aku trime sume nie, da mmg nsb aku an..
aku arap la die bhagia ngn gf die. mgkin nie jln terbek tok die..
ialah aku tpakse lpekan die n crk peganti len..
selama aku ngn die xd pn kenangan yg istimewa. so! lbh bek lpekan je..
MEMANG itu JALAN TERBAIK... thanks coz tnjuk aku siapa die...
mybe die bkwn ngn aku, die dpt kesenangan, begitu jgk bsame owg len..
skrg aku x mahu tangung die ape2 lg daa... biar la owg tsyg die yg bg segala2 nye..
ckup la dr aku! mlei arinie aku akn lpekan die, siapa die... aku akn anggap aku hanya pnh kenal kau pada satu ketika dahulu je...
aku nk kau jauh dr hidup aku, titik!!!

No comments: