picture

picture

Followers

Thursday, March 17, 2011

semakin bosan dengan 'DIA'

DIA... mesti kowng tertanya2 kan dia tu sapa
untuk pengetahuan kowang Dia tuh bukan la my fiance
x mungkin kot aku bosan dengan , coz dia terbek utk aku.
dah x ada owg len mcm Dia ok , sebernye aku dah bosan dengan kerja
aku nie , nak buat kerja pun malas , nak angkat phone pun malas..
nak buat document pun malas, nape la dengan kau Dieyba ??
terpengaruh ke ?? ohhh tidak.. nie memang dari hati sendiri..
aku memang nak berhenti dari kerja nie , sbb memang x best laa
nak cuba kerja jauh2, maksud aku bukan kerja luar negeri ey..
kerja dalam k.l jugak , tp jauh dr umah la sikit.. aku nak cuba berniaga pulak
mana tahu rezeki aku ke kan , kita mana tahu rezeki ada dekat mana2..
korang doa kan aku SUCCESS TAU..

No comments: