picture

picture

Followers

Sunday, April 3, 2011

honeymoon, melaka

gambar2 nie sume dekat melaka , malas lah nak cite panjang2
u all tengok jela gambar2 nye k. memang syok aku pergi sana
lagi2 juz pergi berdua je , dah macam honey moon betul da
eh ! tak payah meleter lagi la kot , jom tengok gambar..
.
.
.
.
.
.








tengok la tunang saya , macam artis dah saya tengok
comel ke muka cyg macam tu ?? hehe..





yang nie face ala2 cuak , sebab takut nak naik..


face ala2 bangga , sebab nak naik taming sari


naik taming sari , mula2 gayat..
tapi dah lama mcm biasa plak.. hahahah



lawa x baju nie , lawa mmg lawa
tapi labuh sangat laa.. so ! aku beli yg len je
nak tgk x?? hehhee


saya pun tengah memilih barang tau




muhd hadi tengah bershoping
pantang tengok benda2 ganas. hehe

No comments: