picture

picture

Followers

Wednesday, September 1, 2010

merdeka di genting

akhir nya tempat yang aku ingin2 kan
sampai jugak aku kat cosmo world tuh
bukan jakun tp aku first time masuk
dalam cosmo world tuh , padahal
selalu jugak aku naik genting tp x
penah pun masuk dalam tuh tau , sme
la dengan my aby x pernah masuk gak dalam tuh
rancang punya rancang , aku jadi gak sambut merdeka
kat genting nie , ingat kan tak ada ape2..
tapi ada konsert dengan bunga api..
memang enjoy gila la..


budak comel nie mesti kena ada.
sebab mama n papa dia pn ada.
comel kan dia buat peace , tu
tanda nye negara kita da aman
selama 53 tahun , errk iye ke..










mase nie bunga api da meletop.
fuh ! memang enjoy gila la
berpuluh-puluh das bunga api
semua lawa-lawa tau , memang
best gila la..






kami kat dalam cosmo world.
lawa nye dalam tu , nasib baik
tak dapat main permainan dia



mase nie my aby yang edit kan.
sebab tuh dia tak ada meh..


tengah tunggu bunga api lah.
lagi berapa jam ey mase nie.


kak faezah je yang posing , yang lain
buat hal masing-masing..


mase nie belum sampai kat arena genting lg.
baru pas parking kereta msing2 lowh..

No comments: