picture

picture

Followers

Wednesday, September 15, 2010

tunang abg sy (khairul nizam)



kawan saya nie mesti ada
she my best friend forever meh




hantaran belah pompuan



waktu berbincang , macam gempak je kan
time nie kami tengah lepak dekat ruang tamu
tuggu waktu makan sebab masing2 dah lapar , hahah


hantaran2 yang abang saya hantar , hanya 5 dulang sahaja
sebab pompuan kena lebih dari lelaki



nie la bakal kakak ipar saya tak lama lagi jadi kakak ipar betul2
dapat lah emak saya menantu pompuan dan cantik nie
tak laama lagi dapat menantu lelaki plak , ialah muhd hady


inysallah nanti saya pulak tak sabar menanti hari bahagia
tapi bila yek ? hahha..




yang pakai baju putih tuh la bakal kakak ipar
dalam erti kata bakal isteri abang saya yang no 1 ,
yang bernama khairul nizam tak lama lagi saya plak kan



nie la my superhero2
yang penat menjaga adik pompuan sowg nie
yang pakai speak tuh my aby merangkap bakal tunang






No comments: