picture

picture

Followers

Wednesday, June 29, 2011

BLOG DAN AKU

1)Ape nama blog anda?
- dieybababy

2)Kenapa anda memilih nama itu?
- sebab saya suka bila org yang sy syg pangill baby

3)Tema warna blog anda?
- dah tentu la pink ngn purple
warna fav sy laa.

4)Dalam sehari berapa kali anda mengupdate entry di blog?
- kadang2 tu update entry blog sehari je, 
ada yang lansung x update pn ada.. berhari2 pun ada

5)Isu atau topik yang selalu dimasukkan dalam blog anda?
- topik yang selalu saya update bila saya pergi
ke sesuatu tempat yang best, dan pergi bersama tersayang

6)Kenangan manis/pahit selama anda berblog
- kenangan manis *bila orang comment blog saya dan tolong cantik kan 
blog saya nie :)
- kenangan pahit *maybe buat mase nie belum ada lagi laa

7)blogger idola(kalau ada)
blogger idola saya 
1. jejariruncing by kak elia
2. lisafha by lisa
3.aiza hani by kak aiza
4. ienacomel by iena
blog dowg memang superb laa..

8)target follower utk blog anda
- da tentu la lebih dari 1000.. kalau lebih
dah bersyukur da. tu makne nye ramai yang follow blog saya

9)Namakan satu benda yang paling anda suka terdapat dalam blog anda
- saya punya banner, cantik :)

10)Kata-kata ucapn kat blog anda
- saya nak u all semua selalu comment n follower
blog saya yang tak seberapa nie :)
dan ajar saya ape yang kurang ey. jangan sombong2 sesame blogger walaupn dah hebat..