picture

picture

Followers

Friday, June 3, 2011

Dayana Nak Tahu Impian Dieyba ey



Hye .Dayana. !
nak tahu ape impian dieyba ey.
meh la sini dieyba bagi tahu.


 1. kalaulah saya ada duit banyak, saya nak hantar mak saya pergi haji
nak tahu x sebab ape mak saya tak nak g haji lagi.
sebab dia nak tgu dieyba kahwin dulu, hhihihi

2. kalaulah saya ada duit banyak, saya nak buat kenduri kahwin saya besar-besaran
kalau boleh nak buat dekat hotel 5STAR. eh boleh dapat ke
jangan berangan la dieyba ey. dah kata pun IMPIAN kan
kalau nak tercapai kena la usaha.

saya nak tag :)

ienacomel






2 comments:

Dayana AZ said...

ehehe :) cari suami kaya boleh jeee die buat kat hotel 5 star ;) ! wee~ haha.

tp yg pegi haji tu mmg besh la :) cpt2 la dieyba kawen taw spye dpt pegi haji ngn mak :)

~♥dieyba_baby♥~ said...

npe dayana pernah ke g haji :)
hhihihi..

ala dayana ad jdoh ngn spe2 pn orait je ! xd duit blh carik an.. an..