picture

picture

Followers

Thursday, November 10, 2011

Fathiah Tak Jumpa Blog! [Segmen]


segmen nie di taja oleh  Fathiah Hanim dan di tag oleh cik fizah kita
sebab kan kerja sume dah siap, so dieba pun merajinkan diri dieba la
nama segmen pun best, ape tah lagi ganjaran dia kan
kalau uols nak tengok ape syarat2 dia, korang boleh masuk blog cik FATHIA ey
 dieba nak tag :

5 comments:

Fathiah Hamim said...

mekaseh bebanyak sebab join!
fa dah follow =)

~♥dieyba_baby♥~ said...

thanks dear :)

miss atie said...

salam kenal dari segmen yang sma...

missanonymous said...

Hye !! dari segment yg sama.. :D done follow u.. Sudi-sudi lah komen n follow sekali :)


http://missanoymous.blogspot.com/2011/11/segmen-fathiah-tak-jumpa-blog_09.html

Lily said...

Singgah sini dr segmen yg sme :)