picture

picture

Followers

Thursday, June 28, 2012

my wedding part 4 ♥♥ 14.06.2012 (Berinai)

jom lihat gambar time berinai pula
memang syok time nie :)
sebab malam nye bufday dieba 15.06.2012. hihhihi








memang terbaik akak nie buat inai. cantik sangat







setelah siap & di basuh





cantik kan inai dia
memang terbaik la dia buat
harga sume dieba buat nie rm250, termasuk dengan lelaki
lagi pun dia datang umah. akak norish nie mmg pantas buat keje

or blog dia pun ada








8 comments:

Azza Afdzal said...

cntik sangat2...tapi saya xbpe minat la inai2 ney....
kalau nk kwin nanti just pki kt jari jer hihihihi

~♥dieyba_baby♥~ said...

rugi kalau x pakai yunk...

Ayien Ocaca said...

cantik....
2 tone ke tu??
nmpak inai die warna merah2 bagai tu

~♥dieyba_baby♥~ said...

aa ayien.. tu tone..

sebab tu nampak cantik..

Zie Madini said...

eeeeeeeee! cantik giler ko nyer inai dik oiiii. siap ada 2 kaler lg. really cool! dah corak tu superb!

tetiba jeles plakakak tgk. hahaha :D

~♥dieyba_baby♥~ said...

aa.. yang tu mcm inai eira pelakon tu.. sebab dia yg bt mse eira tu kahwin.. thanks akak :)

Misz Mieza said...

Serius lawa! Tak pernah plak tau ada inai dua tone cani.. Huhu..

MM dulu pakai inai daun jer..

~♥dieyba_baby♥~ said...

ada la.. akak nie but mmg cntik :)

thanks akak mieza..