picture

picture

Followers

Thursday, April 11, 2013

i love u so much BFF and NEW BFF

i love so much my frend
macam x percaya kan kita dah berkawan lama.
sejak dari kecik lagi..  alhamdulilah persahabatan kita kekal lama
walaupun ada gaduh. masing2 x perfect.. ada hikmah nape kita gaduh
allah nak kita ubah ape yang perlu.. mcm dalam perhubugan dengan pasangan
macam tu la juga persahabatan, aku nak mintak maaf kalau ada ape2 salah
aku SAYANG KORANG SANGAT..

azieee ! kita harap persahabatan yang kita baru mulakan nie
di harapkan kekal lama. sama2 kita ubah ape yang perlu k
thanks korang.. coz sentiasa ada bila aku susah dan senang
tu lah di namakan persahabatan :)

1 comment:

AyueJean AJ said...

Bestkan ada sahabat macam ni... =D