picture

picture

Followers

Monday, April 22, 2013

picnik with BFF | sebelum nak bersalin :)

LOCATION : SUNGAI CONGKAK
DATE : 21 . 04 . 2013
TIME : 12.30pm

tengah membakar
memang sedap 
# sorry gambar berterabur :)

sempat lagi kan. siap pakai spec lagi tu

 iena cyg nape muka macam tu
tapi nampak comel laaa

 ayam memang sedap. rasa macam nak lagi
terima kasih kawan2 tunai kan permintaan dieba nie

 with BFF

mandi time, siap x nak bangun tu
bukan selalu kan :P 

masa untuk makan
lepas makan terjun balik.. 

cayang BFF kita :) 


 x sangka suami pun nak mandi
padahal dia lah susah nak mandi sungai
masa pergi nie dia la excited

nie sebelum mandi, posing kejap
 

bukit ampang. sebelum bertolak
kami berkumpul dulu.. 


 selepas mandi pun nak berposing lagi kan
tapi memang best lah. nie sume permintaan dieba
sebab nanti2 dah bersalin x dapat pergi dah
sekarang lah masa nye..



terima kasih encik suami ikut perangai kita nie :) 

encik suami dengan BF iena
tugas lelaki sedia kan bahan bakar je..
hihihihihi # 



notepink : kalau ada nora kan best.. sorang lagi MY BFF
tak apelah nanti kita kumpul balik semua k..
lepas nie pergi jauh sikit :P

3 comments:

Nory Zoulkefle said...

musim panas mcm skrg ni mmg best kalau dpt berendam dalam sungaiii...sejukkk je kan..

~♥dieyba_baby♥~ said...

aah nory.. memang best sgt..

:: Mrs.Eady :: said...

meriah!~