picture

picture

Followers

Thursday, October 31, 2013

♥ Kawan Lama ♥


Baru lah dapat jumpa kawan lama ni
dia nie belaja dekat mesir.. sebagai doctor..
nie lah kawan dari kecik.. tapi di sebabkan dia duk mesir,
jarang keluar lepak dengan dia.. rindu kau EQA !
thanks bagi aniq hadiaaa duittt , ingat juga kau kan..
tapi dapat jumpa kejap je kan.. xpela kau pun nak abis dah kan
nanti boleh lepak lama2.. ANIQ, dah besar jadi doctor lah.
aihhh ! macam2 cita-cita mak suh kau jadi.. hahaha :)

1 comment:

:: Mrs.Eady :: said...

wahh...rindu rinduan eh..