picture

picture

Followers

Sunday, June 15, 2014

Happy Birthday To Me Yang Ke 23 Tahun & Anniversry ke 2 tahun | 15.06.2014

 Suprise yang tidak di sangka
ingat dorang tak ingat, ok siap buat group bufday aku lagi
thanks my BFF, aku sayang korang sangat
sambut kat kedai abg aku, steamboat je.
alhamdulilah :) dah tua da aku
terima kasih pada yang wish bufday aku, thanks so much

 thanks my bff kuh sayang
aku hargai sangat ape korang buat, terkejut gila aku
bila dorang datang dari belakang, suami pun subahat ey !!

 alhamdulilah suami tercinta sentiasa teman saya
walaupun time ni tengah tak berapa nak sihat
dia gagahkan juga teman bini dia, hihi
thanks sayang, selamat hari ulang tahun yang ke 2 tahun
semoga hubungan kita kekal ke jannah, amin2

elena my bff dr aritu nak makan steamboat
ari sabtu tu dpt makan juga dgn free
thanks my bro belanja makan steamboat, alhamdulilah


 aku sayang korang sume la babeeee :)
semoga persahabatan kita kekal ke jannah
aminnn !!!

 ok ! ni suprise dr family plak
selamat hari bapak & selamat hari jadi
thanks incik suami tolong amik kan gambar

 anak tercinta, aniq suka makan macaron ey
kek dia x suka ey, mcm bapak dia..
bapak dia kdang2 je makan kek ! x berapa suka sangat.



thanks to my family sambut my bufday semalam
sayang korang sangat, thanks suami sentiasa amik kan gambar
hihi# love u all la..

1 comment:

Sakinah said...

bestnya mandi laut...