picture

picture

Followers

Wednesday, June 18, 2014

Kami Ke Kelantan | Pak Su Kahwin

hye, rindu moments ni
kami satu keluarga pergi kelantan, tgk paksu kawin
sangat2 cantik homestay dia, tapi jauh meh
kematu bontot duk dalam kereta, walaupun penat
tapi rasa nak pergi juga kelantan. kami stay dkt kuala besut

 hari pertama datang, kami mandi2 dulu
dah lama koot tak mandi sungai
muhammad aniq ammar suka sangat nampak air.

 gambar je yang merceritakn segala2 nye

 tengok muka dia happy tu !
tapi cepat sangat sejuk la aniq ammar ni.

 malam majlis nikah, dah siap2 ok
ramai puji akk ipar i pakai kan tdung cntik ok
aku pn rse aku nampak ayu sangat ! haha


 i love my family
rasa seronok sangat malam ni, tak puas duk 3hari 2 malam
shopping pun masih tak puas, ada banyak nk beli
tapi hari jumaat banyak kedai ttp, sbb sana kan cuti.

 kakak ipar, mak mertua, anak buah suami,
sangat2 cantik kami kan :)

 FIL

 wif aniq ammar 
comel kamu pakai baju jubah dr mak long
thanks mak long hadiah kan jubah !
aniq seswai sangat pakai jubah, nampak macho 



 wif opah and FIL, hari kedua , sanding
adik ipar baru sampai pagi tu.
muka jangan nak serius sangat dila ey !!
haha.





 kami nak balik dah, saat mcm tak nak balik la
rindu sangat :)

 FIL

 FIL

sangat cantik kan tempat dia !
inshaAllah akan pergi lagi, sebab nak pergi phentian
haritu tak dapat g sana, sebab mse cepat sangat berlalu


me love u all :)

2 comments:

idzwa kamaruddin said...

meriah semua gambar! :)

SSurianah Yana said...

Salam jumaat, .blogwalking time smbil follw blog rkn bloggr yg tdk smpt sy follow :) ..

http://ssurianahyana.blogspot.com/

follower ke-1276 kat sini ^_^