picture

picture

Followers

Wednesday, July 9, 2014

Pray For Gaza

 Korang mesti sebak kan tengok palestin
ape lagi tengok budak2 yang kena bakar, BOM
ya ALLAH, sayu rasa hati ni. so ! kita tak dapat tolong dr senjata
ape salah nye kita bagi sumbangan kan ! ni je mampu diba carikan
inshaALLAH di bulan yang mulia ni
Anda boleh SMS @ BANK IN

 semua bank ada di situ.
Semoga rakyat GAZA / PALESTIN
di permudahkan semua nye, AMIN


Kita tak mampu untuk mengangkat senjata ! 
Tp kita mampu mengangkat doa untuk bumi GAZA..
 amin..

#kalau sumbangan dan pakaian buat masa ni dorang x anjurkan
salam alaiki. buat masa ini, kami hanya terima bantuan dlm bentuk kewangan atas 
sebab pergolakan yg semakin meruncing di sana, sekatan kuat di laksanakan. 
segala sumbangan rakyat Malaysia, kami salurkan ke pejabat kami di GAZA melalui banking.
dan pihak pengurusan yg terdiri dr rakyat Palestin 
sndri yg akan menguruskannya. syukran khatiran atas jasa 
perjuangan dan sumbangan saudari

1 comment:

aswa leyla said...

dah pilih awak u liebster award . bleh cek di link http://isolabellaz.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html . tahniah :)