picture

picture

Followers

Thursday, October 8, 2015

Jom kenal Produk

Salam semua, sejak2 ni aku memang la busy
dengan niaga lagi, dengan kerja lagi
so aku nak bagi tahu produk ape yang aku jual ok

1. BUTTERFLY TEA
2. SEQY BEAUTY
3. SODA MINT / MINUMAN SHAKE
4. BARANGAN MAKE UP
dan lain - lain, alhamdulilah sekarang produk yang meningkat naik
butteflytea dan minum shake / soda mint
musim - musim jerebu ni ramai yang sakit kan
badan pun rasa lesu, butterflytea ni lah alternatif dia
korang mesti pernah dengar kan, kalau belum korang just search je

bukan senang nak berjaya dalam bisnes kan
aku suka tengok youtube, blog dan fb
cara - cara orang berbisnes, cara dorang banyak mengajar aku
alhamdulilah, sentiasa promote dan kena buat muka tebal la kan


so ape lagi , jangan la tunggu lama - lama nak dapatkan produk ni
boleh dapatkan segera di number 017 - 6322747
impian kita resources :)

No comments: