picture

picture

Followers

Monday, November 2, 2015

Sutra Beach Resort, Setiu Terengganu

Sutra Beach Resort & Spa Terengganu terletak di Kampung Rhu Tapai Village, 
dalam jarak 10 minit pemanduan dari Jeti Merang. 
Resort ini menawarkan WiFi percuma, kolam renang luaran dan restoran.
Bilik-bilik berhawa dingin ini dilengkapi dengan bar mini, peti sejuk dan TV warna. 
Alat membuat kopi/teh serta kemudahan pancuran mandian peribadi juga disediakan.
Resort ini menawarkan bar kolam renang, perkhidmatan urutan dan spa. 
Para tetamu boleh menikmati sukan air seperti snorkeling, bot pisang dan jet ski.
 Masakan tempatan dan antarabangsa dihidangkan di Restoran Merang.
Sutra Beach Resort & Spa Terengganu berjarak 25 minit pemanduan 
dari Lapangan Terbang Antarabangsa Sultan Mahmud. 
Resort ini terletak sejauh 35 minit pemanduan dari Kuala Terengganu.
 Kami masih penat balik dari Sutra Beach Resort, Terengganu
pergi ari sabtu pagi kul 6 sampai pukul 12.30 petang
lama kan, kematu bontot aku wey, sebab kami banyak berenti
Encik suami dah penat, sebab bangun pagi tu yang mengantuk
aku tak sangka pulak jauh perjalanan dia
hahahaah ! aku ingat kan 3 jam macam tu kan

tempat resort ni korang akan masuk dalam jalan kecik
aku ingat kan aku dah sesat, rupa2 nye tak ok
korang akan jumpa batu rakit, dia depan tu je
haaa boleh bayangkan tak, hihi

ombak dia kuat, cantik juga tempat dia, swimming pool dia besar
puas hati kau mandi dekat pool dia
pool dia boleh pakai baju bebas ey, tak pakai baju renang pun tak ape

 pantai dia cantik tapi tak boleh mandi 
hanya boleh bergambar je, nak mandi boleh
tapi jangan jauh sangat la.
kat sini wifi dia memang puas hati bestt

 budak bertuah ni, bab2 bergambar ok
boleh jadi model tak ?? haha
mula2 takut nak g pantai sebab dia tengok ombak besar sangat
jadi seram dia, nak ajak mandi pun takut

 kami amik bilik standart je
harga rm230 ada breakfast, sebab aku, suami dan anak je
kami cantum kan katil jadi besar sikit, haa bijak tak
tempat dia memang nyaman, tapi asal jauh sangat
macam mana la orang duk terengganu ni balik kan, jauh wey
korang tak penat ke duk lama - lama dalam kereta
hahahahaha




 tengok pool dia besar kan
ni aku pakai camera action macam go pro
puas hati sangat picture dia





sebelum pic nak balik, tapi pic ni ari ahad
haha, aku balik isnin. ok tu je nak cakap

siapa yang nak g boleh call number ni
Kampung Rhu Tapai, Kuala Terengganu, TE, Malaysia
+60 9-653 1111
   
SUTRA BEACH RESORT, Terengganu
Kampung Rhu Tapai, Merang ,
21010 Setiu, Terengganu,
Malaysia.

No comments: