picture

picture

Followers

Wednesday, November 4, 2015

Kerja paperworks kena cantik, baru ada semangat nak buat kerja.

hasil dari rembat D.I.Y, ni semua aku tengok hasil paperworks akak zie, dia memang bab barang cute ni memang ohsome sangat. dia suka yang comel - comel. kalau korang nak tengok blog dia. meh sini aku bagi link ok.http://www.ziemadini.com/. Akak zie kalau kemas kan paperworks memang super duper kan aka. hihi.. kerja aku sangat lah melambak, so bila aku cuti orang yang ganti aku boleh tahu kerja - kerja aku kan, ok smart kan ! haha

 hah comel kan benda alah ni, hanta rm2.50 sahaja. aku beli kat D.I.Y, ada banyak lagi design yang korang nak. aku suka benda alah ni boleh tulis kerja ape yang kita perlu buat kan


see ! da jadi. Tadaaaaa comel kan, baru lah semangat nak buat kerja. mata pun kita boleh tahu ni untuk ape. then yang tu itu ape.. lepas ni kalau ada lagi benda yang boleh kemas kan paperworks aku akan kongsi dekat sini.

dekat daiso aku tak tahu ada ke tak tempat korang, tapi tempat aku memang tak ada. korang cuba lahg mesti kemas juga ok. 

SELAMAT MENCUBA !!

No comments: