picture

picture

Followers

Monday, September 12, 2011

tonton antu bonceng at WANGSA WALK


uols sume dah tengok ke hantu bonceng
dieba dah tengok dah. harus lah tengok ok
sebab dieba minat kat ZIZAN 
cerita dia memang best la, mula2 cerita dah kelakar kan
dieba suka tengok JUE AZIZ. suara dia sedap gak nyanyi kan
yang penting ending dia ok lah. x ada yang tergantung..
kalau cite x tahu ending dia yang lemah tu
dengan sape dieba tengok ??
mesti la my incik tunang, nora (my bff) wif bf dia
mesti la kerusi couple ok ( tu pn nak bg tw ). hehehe..
lepas nie nak tengok cerita BINI-BINIKU GANGSTER PULAK
sebab ad bf dieba..










2 comments:

GoJeS said...

waaa..kami pn p tgk gak..mlm sbtu ritu...best2!ape celup..hihih

mcm best jugak cte bini-biniku gangster tu kan

~♥dieyba_baby♥~ said...

yup.. mmg best pn.. sbb ad shzy sam la kte kan.. hehehe