picture

picture

Followers

Wednesday, September 12, 2012

♥ Rezeki Awal ♥

Alhamdulilah. rezeki dieba terlebih awal..
tapi kalau dah ada, kena lah bersyukur kan.

mula2 tu ada gak cuba dekat rumah.
sebab dah lewat dtg kan. so beli yang murah dekat watson.
tapi incik suami x puas hati sebab takut silap.
esok nye pergi klinik jumpa doctor. xpela la mahal asalkan tahu jawapan
lama juga tu nak tahu keputusan doctor.


so nie la keputusan dia 
rezeki terlebih awal. alhamdulilah.. suami happy sangat
x sampai berapa minit budak2 opis n family dah tahu
baru nak bagi suprise  


so doctor cakap dieba hamil 5 minggu.
tapi sekarang dah nak masuk dua bulan da. patut la asik idam makan asam je
mula2 xnk la syak ape2. sebab ada juga cuba tapi xd rezeki lagi.
buat masa nie x ada mabuk or alah apa2 lagi. 
takut da nak msuk 3 bulan nnt mcm2 lak alah.


4 comments:

sukagelak said...

tahniah :)

http://juliajamaludin.blogspot.com/

Wahyunie Wahip said...

waaa.. congratz dieba. so lps ni kene be careful. n lagi sekali tahniah yerr ;)

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah ~ jaga diri okey :)

cik chinta said...

thniah, lg byk rezki msuk lpas ni :-)