picture

picture

Followers

Tuesday, October 9, 2012

♥ Makanan hari minggu ♥

Selamat petang 
dieba nak kuar lunch da nie
tapi nak update sikit entry yang dah berhabuk da nie.
hari tu dieba nak makan bubur cha-cha kan, 
akhirnye dapat juga makan.. 

nie lah bubur cha-cha tu.
sedap juga, dah semestinye, mak dieba yang buat
mintak pagi tu , petang tu juga dapat.
khusuk makan nie :P 


nie pula makanan yang dieba & suami masak
khailan ikan masin

 perut masak lemak
sedap :)

nanti kalau uols nak order makanan
boleh order je, nnt dieba buat
hahaha. gurau je :P

3 comments:

nana kamarul said...

Tengok gambar makanan ni tetibe jadi lapar. Padahal baru lepas makan je -.-

Zie Madini said...

eeee...tang perut masak lemak tu bikin akak meliur! gluppp gluppp

Diemsisi said...

kailan masak ikan masin tu yang ummppph tu ....