picture

picture

Followers

Thursday, December 13, 2012

♥ bersama syed aiman ♥ | audit dekat office

syed aiman datang opis babe
hehe :)
terasa bangga kejap, sebab artis datang office
dia datang opis pun sebab audit
dia tengah buat audit, npe ey die dah lama x berlakon
muka dia depan2 hensem tau. sape cakap x tu jeles la tu
wekkk :P

x payah cakap banyak la kan
meh tempek gambar dia 

 mula tengok dia mcm sombong
sebab x senyum pun. tapi sebenar nye x
dia seorang yang peramah dan kelakar

lepas nie sape pulak ey :)
macam retis sangat kau nie dieba
nak asik bergambar dengan artis je kan

sorry ey sebab selitkan satu gambar nie
dieba masuk kan gambar nie
sebab dieba aritu teringin nak makan PAVLOVA
akhirnya dapat juga makan, alhamdulilah :)
tapi x puas la nak makan, rasa mcm nak order lagi je
memang sedap mehhh.

1 comment:

Dunia Wilma said...

Bestnya jumpa artis...
Auditor plak dia nie...
Wilma suka tengok lakonannya ^_^