picture

picture

Followers

Sunday, December 9, 2012

dah 4 bulan 2 minggu tapi nak makan durain banyak2 blhh x ??

Salam sume.
selamat petang, abis satu rumah bau durian
tapi x makan pun. sebab ape ?? takut nak makan
fav dieba mmg durian, pantang nampak durian msti nak abiskan
kalau ada 4 biji, 4 biji tu dieba blh abiskan sorang tau
tapi masalahnye tengah prenant, blh ke makan banyak2 ??
time2 dieba prenant nie la musim durian nie tau. nape x lepas salin je
aritu dah makan 4 ulas durian, smlm kat umah mak mertua makan 6 ulas lagi
fuhhh mmg sedap la kan. suami suh makan SATU ULAS JE. mana cukup yunk..

xpelah untuk kebaikan anak dalam perut nie
terpaksa lah x makan, simpan untuk tahun depan.
hehe :)

4 comments:

myfirdz said...

awal2 jgn mkn byk2 tkut bby pns je.. hehe.. sy plak, tak suka lak durian.. dulu mkn.. skrg dh tak.. bau pun dh tak lalu.. huhu.. tapi durian kg mkn juga.. yg isi putih tu..

cik mun said...

hehehe..lepas bersalin makan byk2 ye..

nur shazwani shahir said...

Good Good. camtu la. Makanan tak lari, baby lagi penting. hehe
http://cikkuninstory13.blogspot.com/

Dunia Wilma said...

Takpa...Untuk kepentingan baby jangan makan dulu ya ^_^

P/S: Lama tak datang sini ^_^