picture

picture

Followers

Monday, November 25, 2013

Dah lain aniq dah , nampak perbezaan dia

 Aniq masa lahir
memang gambar fresh punya..
siap ada bekas cium dekat pipi, diba pun x tahu tu ape ??

 gambar ni pun amik masa dekat hospital
tengah bosan, duk sorg2.
snap gambar anak, hehe#
gambar ni pun dah nampak senyum nyee
aniq memang suka senyum kan sayanggg

 nie gambar terbaru aniq, masa 7 bulan
gambar tengah demam, still lagi nak senyum kan sayang
first time pakai cap
gambar ni pun tengah demam
senyum2 ala xnk senyum kan sayangg.

aniq jangan nakal2 ey sayang
semoga aniq cepat besar, and besar dgn sihat
mak and abah sayangg naiq sangat2 :)

9 comments:

Nory Zoulkefle said...

hensemmmnya dia...
suka senyumm plak tu...hehe

ezyra daniel said...

makin besar main comel bby akk...senyum memanjang je dia..mcm nak anak jugak la haha gatal!

✿ pink velvet ✿ said...

puteh dia mase besar ni, hehe~

Azhafizah Md Nor said...

dah besar lain sikit lah kan..makin comel aniq :)

acik idah said...

Comelnya dia... walau demam tapi masih boleh tersenyum... :D

Mia Liana said...

wahhhh... aniq.. semakin comel la...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya dia.. :D

Zie Madini said...

hehe. kann dia. mmg jelas beza dia.Btw.. akak suka tgk senyuman aniq. manis nah.

Cik Kumbang said...

tq sbb follow blog cik kumbang :)
follow here back :)