picture

picture

Followers

Thursday, September 18, 2014

Bawak Aniq Pergi Aquaria

Bawak Aniq pergi aquaria klcc
masuk RM 30 + budak2 3 tahun ke bawah rase nye tak payah bayar
mula2 masuk dah ada pertunjukan ikan pirana
makan amboi gelojoh ! haha
gigi dia, tak boleh tahan !! haha

kalau nak pergi aquaria ni baik tak bawak stroller
sangat2 la ramai orang, better baik yang kedong baby tu
sebab aku pergi ni pn hari cuti, makne nye x ramai orang
tapi puas hati lah masuk dalam ni, dulu penah g
tapi ni bawak suami dgn anak pulak, aniq eksited koo

suka dia tengok jerung tgk turtle
lepas ni bawak dia g mandi2 pulak :)

1 comment:

Mama Myja said...

huhu, last pergi 2 tahun yang lepas.