picture

picture

Followers

Tuesday, September 16, 2014

Merdeka Di Port dikson & Melaka | sangat enjoy bersama orang tersayang

 Selamat Hari Merdeka !!!
tak pe2 nak wish juga walaupan dah terlebih tarikh
ada aku kesah !! hehe sempena merdeka diba lepak PD je
dengan family and my bff !! my bff ni x sangka ok dorg 
pun ada dekat PD, so tiap2 tahun kami msti sambt bersama2 :)

ok ni hotel yang aku duduk, dekat tanjung biru
hotel dia sangat lah ok ! harga rm300
swiming pool pn ok, cuma kecik skit la. tp dekat dengan pantai
sangat2 best, kami duduk 2 ari 1 malam
sebab ahd ptg dah g melaka la pulak


 bilik master, bilik ni diba duduk dengan suami
sangat besar bilik ni, bagi kteorang ok la
2 bilik 1 bilik air ! hotel bersih and sejuk
cuma aircond bilik je problem !!
tapi service lambat , bila mintak itu ini sangat lah lambat
lansung tak bagi barang yang kami nak, sorry ey tanjung

 abaikan service dorg, kami nak duk sini pn sebab nak bawak 
anak aku g mandi manda , so mood kena happy la kan
aniq mmg lah tersangat suka bila nampak pool
siap x bagi kita pegang, and tak nak pakai pelampung
tapi mandi laut cepat sejuk !! haha aniq2

 ni lah pool dia, kecik kan
tapi bahagian yang dalam, mmg dalam gila
sampaikan aku pun x cecah nak g mandi sana

 lepas je mandi2, lepas maghrib siap2 nak g makan
kami makan dekat pasir panjang, makan ikan bakar dia
ketam black paper dia mmg tip top nok ! sedap
memang makan dia sume sedap. sume nye yang aku makan 
jumlah rm140 ++ termasuk air, aku rasa dah ok da

last2 jumpa bff aku ni
tak RANCANG pun, tapi kalau tiap2 tahun mesti kami 
akan sambut sama2, x kira la merdeka or new year
love u bff :)

korang jangan bosan pulak baca blog aku ey
biasa la jarang update kan, update bila ada mse je
aku akan cuba buat satu hari satu entry okkk ! hehe

No comments: