picture

picture

Followers

Sunday, October 12, 2014

Taman Tar, Ampang | Tengok Monyet tak payah JAUH - JAUH

Korang, kita nak cakap kalau nk tengok monyet 
tak payah pergi jauh - jauh or nak masuk dalam ZOO
hihi ! dekat TAMAN TAR, AMPANG ada.
banyak gila monyet kat sana, kita nak bagi makan pun boleh
pastikan bawak makanan sendiri ! dekat sana ada jual kacang
tapi bekas kecik dah rm5. Better beli siap2 ok

aniq tak takut lansung dengan monyet tu
siap tak nak balik ey

 hai abg ! mcm da kenal rapat je
haha #

nak bagi makan, mak dia x kuar pun
sebab tu banyak gambar anak n bapak ey
sebab diba trauma dengan monyet , hehe


tengok tu aniq, nak bagi makan sendiri
berani eyy ! dia nk pegang kepala monyet tu
aniqq !! ni bukan meoww tau.. haha

so kalau korang nak jogging sana pun boleh
tempat dia memang ok, pelancong pun ramai g
korang tahu ampang point kan, dia dekat2 dalam tu :)


3 comments:

kakngahsihat said...

Wahhh.. bestnya, monyet² tu x garang kewww? nk try bw ank lah, hujung minggu nih...

salam kenal...
http://kakngahsihat.wordpress

~♥dieyba_baby♥~ said...

dia x garang pn.. tp jgn sergah2 dia la tkut dia mganas plak.. bwk la memang best..

Zie Madini said...

hehehe...byk nya nyet nyet dikkk. ni kalau mikail ke cnie...sure happy seakan dia tgok nyet